0 (800) 50-77-60* +380 (44) 239-35-20
Усі способи зв'язку
Комплаєнс

Ласкаво просимо на інтернет-сторінку Служби комплаєнс-контролю банку

ПАТ «ВТБ БАНК» прагне до неухильного дотримання загальновизнаних принципів і норм міжнародного права, законодавства України, інших внутрішніх нормативних актів. Банк несе відповідальність перед акціонерами за результати своєї діяльності, перед клієнтами — за якість банківських послуг, перед діловими партнерами — за належне виконання своїх зобов'язань.

До виключної компетенції працівників комплаєнс-контролю належить контроль за реалізацією політики ПАТ «ВТБ БАНК» у частині управління комплаєнс-ризиком, виконання функцій, пов'язаних із протидією корупції, протидією неправомірному використанню інсайдерської інформації та маніпулюванню ринком цінних паперів, із запобіганням конфлікту інтересів у діяльності Банку, а також мінімізація ризику виникнення видатків (збитків) внаслідок порушення вимог законодавства України, у тому числі нормативно-правових актів Національного банку України.


Авторизоване звернення 

Анонімне звернення


Кожний має право звернутися до Служби комплаєнс-контролю у випадках, якщо Вам стало відомо:

Для направлення повідомлення до Служби комплаєнс-контролю Ви можете скористатися формою «Авторизоване звернення». Для використання цієї форми потрібно пройти за посиланням, наведеним нижче: «Авторизоване звернення».

Якщо Ви не бажаєте зазначати свої особисті дані, ви можете направити анонімне повідомлення, скориставшись формою «Анонімне звернення».

За умови дотримання наступних критеріїв, Ваше повідомлення обов'язково буде розглянуто: