0 (800) 50-77-60 +380 (44) 239-35-20
Усі способи зв'язку

Переваги системи «Клієнт-Банк»

Система дистанційного обслуговування клієнтів «Клієнт-Банк» економить час, позбавляючи від необхідності приходити в Банк, оперативно доставляє інформацію про стан рахунку (по всіх відкритих валютах) і дозволяє відправляти платіжні доручення (у національній і іноземній валюті). Програма зручна і проста у використанні, забезпечує конфіденційність даних, які передаються і отримуються, дозволяє ефективніше управляти своїми ресурсами, а також одержувати необхідну для роботи інформацію, наприклад, курси валют.

За допомогою системи «Клієнт-Банк» можна управляти рахунком незалежно від місця перебування і часу доби, оскільки доступ до системи можна здійснити через Інтернет («Інтернет-банкінг») з будь-якої точки світу, а платежі приймаються Банком цілодобово, зокрема, за відсутності / нестачі коштів на поточному рахунку в національній валюті (під передбачувані надходження). 

Не виходячи зі свого офісу можна здійснювати:
Система «Клієнт-Банк» забезпечує надійність при роботі з вхідною/вихідною інформацією, завдяки багаторівневій системі безпеки, яка передбачає:

Вимоги до програмно-апаратного забезпечення системи «Клієнт-Банк»

З усіх питань обслуговування Ви можете одержати консультацію, звернувшись в одну з точок продажів VTB Bank по всій Україні.